چرا تور ترکیه؟

چهارشنبه 4 اسفند 1395
13:08
admin

ترکیه کشوری است در همسایگی کشورمان که بخش عمده آن در آسیا و بخش کوچکی از آن نیز در قاره اروپا می باشد. پایتخت این کشور شهر آنکارا است ولی شهرهای عمدتا توریستی و جذاب آن برای توریست ها استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر ، قونیه و آلانیا می باشند. وجود آثار تاریخی فراوان، داشتن سواحل زیبای مدیترانه و مردمی خونگرم و مهمان نواز موجب جذب میلیون ها توریست به این کشور شده. آژانس الفبای سفر نیز با برگزاری تورهای مختلف از جمله تور استانبول،تور آنتالیا،تور بدروم،تور آنکارا ، تور مارماریس و تورهای ترکیبی در خدمت شما است. تور ترکیه، تور ارزان ترکیه،تور لحظه آخری ترکیه، تور ترکیه بهار 1396،تور آنتالیا،تور کوش آداسی،تور بدروم،تور آنکارا،تور مارماریس در زیر به صورت خیلی چکیده سه شهر توریستی ترکیه را معرفی میکنیم

استانبول

کسانی که تور ترکیه را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند حتما می دانند که استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می رود. در تور استانبول نوروز 96 به استقبال بهترینها بروید .

آنتالیا

شهر توریستی آنتالیا دارای جاذبه های گرشگری فراوان است . سواحل زیبا و آب و هوای خوب آنتالیا و همچنین هتل ها و مراکز خرید آن گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از ساحل زیبای مدیترانه از دیدنی های تاریخی آنتالیا هم دیدن کنید . این شهر یکی از شهرهای توریستی جذاب در دنیا می باشد در تور آنتالیا نوروز 96 ما شرکت کنید تا مسافرتی خاطره انگیز برای شما رقم بزنیم.

کوش آداسی

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است.

کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است. با تورکوش‌آداسی نوروز 96، به سواحل شنی و صخره‌ایش که معروف است بروید و رفتن به یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب است.


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]