تفریحات جذاب شبانه استانبول – قسمت دوم

سه شنبه 29 خرداد 1397
15:21
admin

قدم زدن بر پل گالاتا

در یک مسیر 10 دقیقه ای از برج گالاتا، پل گالاتا اتصال دهنده ی نقطه اروپایی وآسیایی کشور ترکیه در زیر پای شما است.این پل شگفت انگیز مانند رنگین کمانی است که می توانید با راه رفتن بر روی آن همزمان دو قاره آسیا و اروپا را مشاهده کنید. در دو طرف پل گالاتا نیز دو اسکله‌ی امینونو (eminönü iskelesi) و کاراکوی (karaköy iskelesi) قرار گرفته اند. در طول روز ماهیگیران بر روی پل به صید ماهی می پردازند اما این پل در شب به دنیای اسرار آمیزی تبدیل می شود. تماشای مناظر اطراف اسکله و آب زلال و هیاهوی مردم بر روی پل گالاتا بسیار لذت بخش است همچنین انواع غذاهای ارازن استانبول را در این محل می توانید امتحان کنید.اگر در تور استانبول به پل گالاتا مراجعه کنید در هنگام قدم زدن بر روی این پل تاریخی و شگفت انگیز نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ترک، حس لذت بخشی را برای شما به وجود می آورد.


دیدن رقص نور فواره های پارک سلطان احمد

زمانی که خورشید غروب می کند، پارک سلطان احمد Sultanahmet که بین مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی( مسجد سلطان احمد) قرار دارد بهترین محل برای تماشای رقص فواره های رنگی است. وقتی که در فصل تابستان به استانبول سفر می کنید بهترین زمان است تا از دیدن این نمایش نورهای رنگی به همراه خوردن یک بستنی خوشمزه لذت ببرید. تلفیق فضای سنتی و مدرن در کنار جنب و جوش مردم در شب در این پارک زیبا به همراه فضای دل انگیز و هوای مطلوب که از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود، همه چیز را برای تفریح شب هنگام استانبول کامل می کند پس هرچه زودتر بلیط استانبول را تهیه کنید و خاطراتی به یاد ماندنی برای خود بسازید.



شبی هیجان انگیز در در کلاب Sortie

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و شاد در شب های تور استانبول تابستان 97 ، رفتن به کلاب سُرتی (Sortie) است.در زبان فرانسوی Sortie به معنای خروج است.این محل پر است از غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت عالی به همراه موسیقی زنده ی دی.جی تَریک سِرو (Dj Tarik Sarul) و نمایش های سرگرم کننده و جذاب. علاوه بر آن 7 رستوارن مختلف در این محل وجود دارد که غذاهای بین المللی سرو می کنند و می توانید به دلخواه رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنید. گذراندان یک شب در Sortie کلاب یک تجربه منحصر به فرد برای مردم محلی و گردشگران می باشد.



[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]