گردش 4 روزه با تور استانبول

سه شنبه 30 مرداد 1397
16:49
admin

استانبول بزرگترین شهر ترکیه، جاهای زیادی برای دیدن و چیزهای زیادی برای کشف کردن دارد. با این حال 4 روز برای آشنایی با جذابیتهای اولیه این شهر تا حدی کافی است. همراه با الفبای سفر اینکه چه کارهایی را باید در تور استانبول در 4 روز انجام دهید را مرور می کنیم.

روز اول: قایق سواری در مناطق مختلف

همانطور که گفتیم، استانبول یک شهر بزرگ است، بنابراین ایده خوبی است که با محله های زیادی از این شهر آشنا شوید. بسیاری از گردشگران تور استانبول به علت اهمیت تاریخی آثاری مانند مسجد آبی یا کاخ توپکابی تنها به تماشای آثار تاریخی بسنده می کنند، اما به غیر از آثار تاریخی می توانید چیزهای جذاب دیگری نیز در این شهر کشف کنید.یکی از بهترین کارها این است که در ساعت 10:30 به لنگر گاه امینونو Eminönü بروید و با سوار شدن بر یک کشتی کروز در تنگه بسفر شناور باشید که این سواری به شما مقدمه ای از زیبایهای تور استانبول در سفر دریایی و در میان آبها است.این کشتی در جاهای مختلفی توقف می کند، به شما پیشنهاد می کنیم که در ایستگاه آخر و در منطقه آناتولی anadoluhisarı از کشتی پیاده شوید، محله کوچکی که در آن قلعه ای تاریخی به همین نام قرار دارد. از این منطقه بازدید کنید و قبل از اینکه کشتی مجددا حر کت کند سوار شده و مجددا به امینونو Eminönü بازگردید.



روز دوم: محله سلطان احمد را کشف کنید

پس از یک روز گشتن در استانبول و تماشای بخشی از جذابیت های استانبول، در روز دوم نوبت آن رسیده است که جاذبه های گردشگری استانبول را کشف کنید. روز دوم را با قدم زدن در محله سلطان احمد و بازدید از مسجد آبی، مسجد ایا صوفیه و آب انبار باسیلکا آغاز کنید. دیگر جاذبه های توریستی مشهور استانبول مانند کاخ توپکاپی و بازار بزرگ استانبول را فراموش نکنید.اگر علاقه مند به تماشای موزه ها هستید، حتما به موزه باستان شناسی استانبول و موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول سری بزنید، اگر هم فرصت کردید تماشای کلیسای چورا هم حرفی برای گفتن دارد. برای امتحان کردن یک غذای خوش مزه به رستوران آسیتان Asitane که یکی از مشهور ترین رستوران استانبول با غذاهای فوق العاده عثمانی است بروید.



روز سوم: منطقه بی اغلو Beyoğlu را کشف کنید

پس از یک روز کامل از تماشای شاهکارهای تاریخی استانبول از پل گالاتا عبور کنید و زندگی مردم محلی را از نزدیک مشاهده کنید. به محله کارکوی Karaköy با کافه های جورواجور، رستوران و بوتیکهای مختلف بروید. در نزدیکی همان محل، به توفانی Tophane با تمامی گالریهای هنریش بروید و در محله مشهور چوکور کوما Çukurcuma به دنبال عتیقه های مختلف باشید.با مقداری فاصله، به خیابان استقلال بروید و حتما به گوشه کنار و اطراف آن توجه کنید چرا که کلیساهای تاریخی زیبایی در این منطقه وجود دارد. در انتهای خیابان استقلال به منطقه گالاتای می رسید که در خیابانی مشهور به نام Serdar-ı Ekrem با بوتیکهای مدرن جذاب و ساختمانهای نئوکلاسیک رو به رو خواهید شد. در انتهای نیز با تماشای مناظر اطراف از تراس رستوران Adahan و خوردن غذای به یاد ماندنی شب بی نظیری داشته باشید.


روز چهارم: تماشای ساحل بسفر

بسیاری از گردشگران با سواحل بسفر استانبول آشنا نیستند، اما در این جا خانه های شیک و مدرن با چشم انداز رو به دریا وجود دارد. برای اینکه راحت و بدون ترافیک به این محله بروید از مترو استفاده کنید که شما را به منطقه کم نظیر Etiler استانبول می رساند، قدم زنان به پایین تپه ها بروید تا به منطقه مدرن و لوکس ببک با کافه ها و رستوران های لاکچری برسید.

رستوران Bebek Balıkçısı از رستورانهای معروف دریایی منطقه ببک است که برای صرف ناهار می تواند یک انتخاب مناسب باشد. در روبه روی خیابان از مغازه Meşhur Bebek Badem Ezmesi می توانید بهترین مغز بادام، پسته و شیرینی ها marzipan را خریداری کنید. پس از تمام این گشت و گذرها سری به محله آناروت کوی Arnavutköy با رستورانهای دریایی متعدد بزنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ارزان استانبول، بلیط چارتری استانبول به وبسایت www.alefbatour.com مراجعه کنید.
[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]