4 تفریحگاه ساحلی محبوب ترکیه

يکشنبه 4 شهريور 1397
11:01
admin

با توجه به اینکه چهار دریا اطراف ترکیه را احاطه کردند و با دارا بودن بیش از 8000 کیلومتر نوار ساحلی، ترکیه دارای بهترین تفریحگاه های ساحلی برای علاقمندان به دریا و تفریحات آبی می باشد. همراه با الفبای سفر چند تفریحگاه ساحلی پرطرفدار ترکیه را معرفی می کنیم.

پالامارینا، بدروم - Palmarina

مطمئنا یکی از پرطرفدارترین تفریحگاه های ساحلی ترکیه، پالامارینا Palmarina است که در منطقه Yalıkavak بدروم قرار دارد و در امتداد ساحل آن تعداد زیادی مغازه های لوکس، کافه، بارها و رستوان هایی با انواع غذاه و منوهای مختلف وجود دارد.

پالامارینا فضای کافی برای لنگرگاه 620 کشتی همراه با خدمات 24 ساعته جزئی و کلی دارد. از سکوی فرود هلی کوپتر در ساحل گرفته تا انواع هتل های بوتیک، کلاب های ساحلی، پالامارینا را به اقامتگاه ساحلی مجهز برای گذراندن تعطیلات عالی در تور بدروم پاییز 97 تبدیل کرده است.



%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg


مارتی، مارماریس Martı

تفریحگاه ساحلی مارتی Martı در یک خلیج زیبا و بی نظیر در خارج از مارماریس قرار دارد که اطراف آن با کوه های پوشیده از جنگل کاج و دریای آبی پر عمق و بی کران احاطه شده است. این تفریحگاه ساحلی برای سال ها است که یک لنگرگاه بوده و از سال 1996 مارتی تنها تفریحگاه ساحلی در تور مارماریس مهر ماه 97 است که توریست ها می توانند در لنگر گاه آن محل شنا کنند.

هتل Marti Hemithea یک مجتمع لوکس است که گردشگران می توانند پس از گذراندن یک روز از کشف جذابیت های پنهان این خلیج، در آن به استراحت بپردازند و از خدمات ویژه مانند ماساژ بهرمند شوند.


%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%B4%D9%87%D8%B1_%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg



تفریحگاهای ساحلی Setur

از مشهورترین تفریحگاه های ساحلی در اطراف ترکیه، تفریحگاه های Setur هستند که در شهرهای مختلف ترکیه مانند آنتالیا در تور آنتالیا، کوش آداسی،آیوالیک، شهر چشمه Çeşme، و.. قرار دارند. تمام تفریحگاهای ساحلی Setur با امکانات و خدمات رفاهی با استاندار بالا پذیرای گردشگران هستند، همچنین این تفریحگاه های ساحلی به علت حفظ محیط زیست اطراف خود برنده جایزه نیز می باشند.اگر به دنبال یک تفریحگاه ساحلی که شما را با فرهنگ غنی آن شهر ترکیه آشنا کند هستید، تفریحگاه های ساحلی Setur بهترین انتخاب هستند.



%D8%AA%D9%81%D8%B1%D8%AC%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C_Setur.jpg


آتا کوی، استانبول Atakoy

از جمله جاذبه های گردشگری استانبول می توان به تفریحگاه ساحلی آتاکوی Atakoy که در جنوب تنگه بسفر، در منطقه آتاتوکی در استانبول ( نزدیک به فرودگاه آتاتورک استانبول) قرار دارد اشاره کرد. تفریحگاه ساحلی آتا کوی یک مجتمع بزرگ و مدرن است با مغازهای گوناگون و کافه ها و رستوران های مختلف همراه با چشم انداز رو به دریا که برای هر گردشگری در تور استانبول بسیار جذاب است. تمامی امکانات اولیه مانند برق و آب، خدمات خشک شویی، تعمیرات لوازم برقی و .. در این محل وجود دارد.از هتل های استانبول هتل لوکس شرایتون آتاکوی استانبول نیز در رو به روی این تفریحگاه ساحلی برای رفاه حال توریست ها قرار دارد.


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]