سفر به شبه جزیره بدروم ترکیه

سه شنبه 6 شهريور 1397
16:30
admin

در این موضوع شکی نیست که با سفر به شبه جزیره بدروم ترکیه از زیبا ترین مناطق کشور ترکیه دیدار خواهید کرد. اغلب اوقات در بروشورهای مسافرتی عکس هایی از خانه های حبه قندی (خانه های سفید رنگ) در کناره دریای اژه و رو به رو جزیره کوس یا خیوس (Kos) یونان قرار گرفته است و همینطور مرکز شهر توسط روستاهای ساحلی احاطه شده است. شبه جزیره بدروم شهرت بسیار زیادی در زمینه کشتیرانی و قایقرانی دارد به همین دلیل شخصیت های مشهور ترکی و بین المللی برای تفریح و استراحت به بدروم سفر می کنند پس اگر شما هم نیازمند استراحت و آرامش هستید می توانید با تور بدروم آژانس هواپیمایی الفبای سفر،سفر خود به این شبه جزیره آغاز کنید.

اطلاعات لازم برای سفر به شبه جزیره بدروم ترکیه

اگر تصمیم دارید از قسمت دیگری در ترکیه به بدروم سفر کنید هزینه اتوبوس های ترمینال بسیار ارزان و راحت است همچنین پایان مسیر اتوبوس ها در مرکز شهر بدروم ایستگاه اوتوگار (Otogar) است. اگر علاقه ای به سفرهای زمینی ندارید، بدروم دارای فرودگاه داخلی و بین المللی نیز می باشد. جالب است بدانید که بیشتر جاذبه های گردشگری بدروم به فرودگاه نزدیک می باشند و این یکی از دلایلی است که شبه جزیره بدروم بسیار معروف است.

تفریحاتی که می توانید در بدروم انجام دهید

برخلاف باورهای عمومی تفریحات در شبه جزیره بدروم فقط ساحل های زیبا و زندگی شبانه آن نیست. هر شهری در شبه جزیره بدروم دارای جاذبه های گردشگری متفاوت و حال و هوای خاص خود را دارا می باشند و همین باعث می شود که تعداد بیشماری تجربه بتوانید بدست آورید.

سواحل بدروم

برای خیلی از افراد سواحل نماد تعطیلات می باشند و بدون شن و آفتاب تعطیلات کامل نمی شود و این اولین تفریحی است که می توانید در بدروم از آن لذت ببرید. ده ها ساحل که با خطوط موجی شکلی از یکدیگر جدا شده اند و مملو از افرادی است که به دنبال استراحت کردن زیر نور خورشید دریای اژه می گردند. تقریبا تمام سواحل در شبه جزیره بدروم متفاوت از یکدیگر می باشند و دارای بیش از 60 ساحل با پرچم آبی می باشند. خوشگذرانی در مهمانی هایی که در سواحل برگذار می شود و یا پیدا کردن منطقه ای خلوت و مطالعه به شما بستگی دارد.

کشتیرانی در بدروم

تصور کنید که شما در بین یک جزیره بزرگ و یک جزیره کوچک در دریای اژه سوار بر کشتی می باشید و به صدای موسیقی امواج آب گوش میدهید. یکی از وسوسه برانگیزترین و خاصترین تفریحاتی که می توانید در بدروم انجام دهید کشتیرانی در خلیج گوکووا (Gokova) و جزایر اژه می باشد. شما می توانید کشتی و قایق های تفریحی را به همراه خدمه و یا بدون خدمه در باشگاه های قایقرانی، آژانس های مسافرتی و یا جوامعی مانند انجمن دریایی (Marine Association) به شما کمک خواهند کرد تا چیزی که به دنبالش هستید را بدست آورید.

غواصی در بدروم

مناظر زیبا و دریای اژه در این منطقه خاص، شگفتی های جذابی به وجود آورده اند از همین روی دیدنی های بسیاری در اعماق و تاریکی های آب ها وجود دارند که برای بسیاری هنوز ناشناخته می باشند. بقایای کشتی های غرق شده، غارها، تپه های دریایی و لاشه هواپیماهای سقوط کرده و بیش از بیست نقطه برای شیرجه زدن در اطراف شبه جزیره توجه بسیاری افرادی که اهل غواصی هستند را به خود جلب کرده است.

تورهای روزانه قایق سواری

تورهای روزانه قایقرانی فشرده و مقرون به صرفه هستند و مسیر طولانی ای که خیلی از بندر دور باشند نمی روند و این تورها علاوه بر سایر تفریحات بدروم معروف می باشند. از ماه May تا ماه September (اردیبهشت ماه الی مهرماه) در حدود 15 تعاونی در شبه جزیره بدروم وارد رقابت سختی برای جذب گردشگران بیشتر می شوند. البته که برنامه خاصی وجود ندارد اما معمولا تورهای قایقرانی از ساعت 10 صبح از قسمت شرقی قلعه بدروم و یا بندر قدیمی شروع می شوند و تا ساعت 5 بعد از ظهر به همان محل بازمیگردند.

تاریخ بدروم

بدون شک طرفداران تاریخ سرگرمی های بسیاری در شبه جزیره بدروم پیدا خواهند کرد. پیشینه تاریخی بدروم به عصر برنز یا عصر مفرغ باز می گردد؛ شهری که ملت های مختلفی برای آن با یکدیگر جنگیدند. تاریخ بدروم با داستان های جالب و جذابی از تمدن ها و ملیت های قدرتمندی مانند دوری ها، کاریایی ها، یونانی ها، هیتی ها، امپراطوری روم شرقی، ایرانی ها و عثمانیان ساخته شده است. یکی از هفت عجایب دنیا "آرامگاه هالیکارناسوس" در بدروم قرار دارد و چندصد متری با مرکز شهر فاصله دارد همچنین نماد شهر بدروم یعنی قلعه بدروم در شبه جزیره کوچکی که در میان شهر قرار گرفته است قرار دارد. برخی از جاذبه های گردشگری بدروم عبارتند از: مقبره آرتمیس (Temple of Artemis)، محل میراث فرهنگی یونسکو، پارک ملی دریاچه بافا (Bafa)، شهرهای تاریخی ملط (Miletus) و پریه نه (Priene) و مقبره نمادین آپولو واقع در دیدمه (Didyma) و خیلی از جاذبه های دیگر بدروم را به قطبی برای مسافران و ماجراجویان تبدیل کرده است. جواهرهای شناخته شده ساحل غربی مانند آکیاکا (Akyaka)، داتکا (Datca) و فتحییه (Fathiye) فقط چند ساعت دورتر می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تورهای بدروم تابستان 97 و قیمت بلیط هواپیما بدروم به آدرس www.alefbatour.com مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]