سفر نوروزی به آنتالیا

يکشنبه 15 اسفند 1395
11:51
admin

تعطیلات نوروز برای همه مردم فرصت بسیار مناسبی است که سفر کنند و از تفریح و گردش لذت ببرند. آژانس مسافرتی الفبای سفر پکیج های متنوع بسیاری را برای مسافران نوروز 96 که مشتاق تفریحات آبی هستند در نظر گرفته که تور آنتالیا هم یکی از آنها است.


غذاهای ترکی و رستوران های آنتالیا در نوروز 96

در آنتالیا به رستوران های سنگی این شهر که بعضی از آنها حکم مکان های تاریخی را دارند نیز سری بزنید، رستوران کافه‌ کسل، رستوران ۷ مهمت، رستوران پاتیو، رستوران کاراف واین و ... از رستوران های آنتالیا می باشند که اغلب در مرکز تاریخی این شهر واقع هستند.

مکان های تفریحی گردشگری و جاذبه های توریستی آنتالیا

اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز 96 را دارید و اهل تفریحات آبی با قیمت مناسب هستید تور آنتالیا نوروز96 با آژانس مسافرتی الفبای سفر گزینه بسیار مناسبی است. پارک های آبی، تورقایق رانی (رافتینگ)، بازدید ازآبشارها و خلیج آنتالیا، گشت یک روزه باجیپ های صحرایی، بازدید از شهر باستانی آسپندوس، بازدید از کالیسی که از مکان های تفریحی و جاذبه های توریستی آنتالیا می باشد


بازار و مراکز خرید آنتالیا

بالای بندر قدیمی و بعد از خیابان آتا تورک به سمت kalekapisi بازار قدیمی آنتالیا قرار دارد. این بازار به خاطر وجود مغازه های متعدد، به ویژه جواهرفروشی هایش از گذشته تا کنون از رونق خوبی برخوردار بوده است. آنتالیا دارای مراکز خرید بسیاری نیز هست که مراجعه به هر یک از آنها منجر به صرف هزینه خواهد شد.


آب و هوای آنتالیا در ایام نوروز

اگر در ایام نوروز تور ترکیه را انتخاب کرده اید و قصد سفر به آنتالیا را دارید لازم است از آب و هوای آنتالیا در مناطق مختلف اطلاع داشته باشید. با مرور جزئی تر آب و هوا باید گفت ساحل لارا با دمای 13 درجه سانتی گراد بوده و دمای آب دریا 16 درجه که هر روز به سمت گرمتر شدن می رود. منطقه بعدی بلک یکی از مناطق توریستی آنتالیا با بهترین و مدرن ترین هتل ها و روز های گرم با دمای متوسط 18 درجه و شبهای سرد با دمای 0 درجه است و کمر با متوسط دمای 8 درجه در شب و 19 درجه در روز از مناطق مختلف آنتالیا هستند.


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]