با سفر به ترکیه از شهر مارماریس دیدن کنید

پنجشنبه 7 بهمن 1395
12:09
admin

تور لحظه آخری مارماریس به شما این امکان را می دهد که ازتفریحات مارماریس که آبی هستند لذت ببرید . درباره مارماریس میتوان گفت شهری بندری در سواحل مدیترانه است که واقع در جنوب غرب ترکیه و در استان موغلا است. در مارماریس 28000 نفر زندگی می کنند اما در فصل توریست، به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر هم میرسد. درمورد مارماریس بهتر است بدانید که بعلت واقع شدن میان رشته کوه های کنار دریا بسیار مشهور است. این شهر همچنین با دو لنگرگاه اصلی و بندرهای متعدد خود، مرکزی برای کشتیرانی و غواصی نیز محسوب میشود. از مارماریس بطور منظم، کشتی های تفریحی به سمت جزیره یونانی رودز در حرکتند. این شهر دارای آب و هوایی معتدل و گرم زمستان هایی بارانی و خنک است.که تور مارماریس میتوانید لحظات خوشی را در انجا سپری کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مارماریس , تور مارماریس , تورمارماریس نوروز96 به سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com


بازار کارسی


از معروفترین مراکز خرید در مارماریس می توان به بازار بزرگ و یا بازار کارسی اشاره نمود . این بازار که در مرکز شهر واقع شده دارای خیابان های سرپوشیده زیادی با مغازه های متنوع می باشد که به دلیل ارائه اجناس فراوان و مختلفی ، مورد توجه گردشگران و مردم محلی واقع شده است . مغازه های صنایع دستی ، جواهر فروشی ، قالی فروشی ، البسه فروشی و رستوران های ترکی در این بازار یافت می شوند . اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید مطمئن باشید با مراجعه به این بازار دست خالی باز نخواهید گشت .



[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]