قیمت وهزینه های سفر به استانبول

چهارشنبه 11 اسفند 1395
18:18
admin

استانبول منطقه ای است که در آن شرق آسیا به غرب اروپا متصل می شود شهری با جاذبه های گردشگری از قصرها و مسجدهای عثمانی گرفته تا کلیساهای رومی و از جنگل و جزیره و دریا گرفته تا حمام‌های تاریخی، خیابان پرشور استقلال و میدان تقسیم، خرید در دنیای برندها و مراکز خرید اروپایی، سفر کردن به بخش آسیایی و دیدن استانبول غیر توریستی که زندگی عادی مردم در آن جریان دارد هم خالی از لطف نیست.شما می توانید با کمترین هزینه همراه آژانس الفبای سفر باشید و با تمام ویژگی های این شهر آشنا شوید.


هزینه رفتن به استانبول با الفبای سفر معمولا کم و معقول است. بلیط هواپیما، پکیج های مختلف سفر به ترکیه، تورهای لحظه آخری استانبول با کمترین نرخ، تورهای نوروز 96 با بهترین قیمت، هتل های متنوع همه از ویژگی های سفر با الفبا است که با تنوع زیاد امکان بهترین انتخاب را به شما می دهد


شما می توانید هر زمان که بخواهید در ایام عادی سال، تعطیلات نوروز و هر زمان که بخواهید با تور های استانبول نوروز96 و یا تور های لحظه آخری و آفرهای ویژه با بهترین قیمت به استانبول سفر کنید. گردش در این شهر و غذاها با قیمت ارزان در اختیار گردش گران قرار می گیرد کافه های کنار خیابان و دستفروشان هم همیشه در دسترس هستند. شما می توانید به رستوران های استانبول مراجعه نموده و غذاهای بسیار خوش طعم نهایت لذت را ببرید.

سفر به استانبول را هرچقدر هم که پر خرج در نظر بگیرید و لوکس سفر کنید با آژانس الفبای سفر باز هم سفر ارزان قیمت و کم دردسری را تجربه خواهید کرد.



[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]