6 تفریح متفاوت استانبول

سه شنبه 6 شهريور 1397
12:25
admin

تفریحات آبی مانند شنا و موج سواری یا بازدید از آثار تاریخی، تقریبا در هر شهری وجود دارد اما این بار قصد داریم تا از تفریحات متفاوت دیگر در استانبول صحبت کنیم. از غواصی در تنگه بُسفر گرفته تا جستجوی هنر خیابانی در قسمت آسیایی کشور ترکیه، با الفبای سفر همراه باشید.

دیدن مسجد زیرزمینی سانجاکالار

یکی از جاهای دیدنی متفاوت در تور استانبول، تماشای مسجد مدرن است. مسجد سانجاکالار (Sancaklar) استانبول که هنر معماری مدرن را به بهترین شکل در خود نمایان کرده است. این مسجد زیرزمینی در حومه شهر و در محلی به نام بویوک چکمجه (Buyukcekmece) در یک دشت بزرگ و پهناور قرار دارد. این مسجد مقدس توسط شرکت مشهور معماران امره آرولات (EmreArolat) طراحی و ساخته شده است. نکته جالب در مورد مسجد سانجاکالار این است که در آن گنبدی ساخته نشده و شکل ظاهری منارهای آن مشابه سایر مساجد نیست.

مسجد Sancaklar استانبول-الفبای سفر

تور قایقرانی در خلیج شاخ طلایی

خلیج شاخ طلایی یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است و بخش مهمی نیز محسوب می شود.اما در این خلیج مشهور چگونه امکان تفریح جذاب و مهیجی مانند قایق سواری وجود دارد؟ توری در استانبول وجود دارد به نام (Istanbul Tour Studio) که با یک مربی حرفه ای تورهای گشت و گذار و قایق رانی را برگزار می کند. این تور که از اوایل صبح آغاز می شود فرصت عالی برای شناور بودن بر روی آب های زلال خلیج شاخ طلایی است.

تور قایقرانی خلیج شاخ طلایی؛استانبول-الفبای سفر

تور موتور سواری

اگر طرفدار پروپا قرص موتور سواری هستید، یک تور رویایی موتور سواری در استانبول در انتظار شما است. تورهای موتور سواری محلی در استانبول وجود دارد که به شما کلاه ایمنی و لباس مخصوص موتور سواری و یک دوربین می دهند. شما می توانید به همراه آنها موتور سواری کنید و در اطراف شهر گشت می زنید.

تور موتور سواری،استانبول-الفبای سفر

تماشای هنر خیابانی بخش آسیایی

فستیوال نقاشی دیواری استانبول در محله تاریخی (Yeldeğirmen) در کادیکوی استانبول، برگزار می شود که دیوارهای خیابان را به گالری هنری نقاشی در فضای باز تبدیل می کند. در این منطقه نقاشی های هنری خیابانی بسیار زیبا که توسط هنرمندان محلی و بین المللی ترسیم شده اند تقریبا در هر گوشه و کناری به چشم می خورند.اگه به هنر به ویژه نقاشی علاقمند هستید، می توانید به منطقه کادیکوی که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد بروید و هنر دست این هنرمندان را از نزدیک مشاهده کنید.

نقاشی های دیواری استانبول-الفبای سفر

گشت و گذار در جزیره بورگاز

جزیره بورگاز (Burgazada) سومین جزیره بزرگ ولی کمتر شناخته شده ای است که در نزدیکی استانبول قرار دارد. این جزیره دارای ساحل بی نظیر برای قدم زدن و تماشای مناظر زیبا این منطقه است. شما همچنین می توانید از کلیساهای تاریخی که در میان گیاهان و درختان سبز پنهان شده اند بازدید کنید. قبل از اینکه از این جزیره خارج شوید حتما برنامه حرکت کشتی ها را از قبل بررسی کنید.

جزیره بورگاز،استانبول-الفبای سفر

از فضای جنگل بلگراد لذت ببرید

یکی از جاهای دیدنی طبیعی در استانبول جنگل بلگراد است. جنگل سرسبز و زیبایی که در بخش اروپایی و در 15 کیلومتری استانبول قرار دارد. قدم زدن و دوچرخه سواری در این جنگل از کارهای لذت بخش است.در این جنگل انواع حیوانات و پرندگان را می توانید مشاهده کنید و همچنین قارچ های زیادی وجود دارد که می توانید بچنید، هوای دلپذیر و چشمه های آب گوناگون از دیگر زیبایی های جنگل بلگراد استانبول است.

جنگل بلگراد استانبول-الفبای سفر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره تورها، هتل ها و بلیط هواپیما به استانبول به وبسایت الفبای سفر مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 201 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
آژانس مسافرتی الفبای سفر| تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط، تابستان 98
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به alefbatour است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]